دسته‌های اخبار

اعطای تخفیف ویژه به ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا

 1398/06/05       23615     


بدینوسیله به اطلاع می رساند که طرح اعطای تخفیف ویژه به عزیزان مشمول قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب سال 1391 در جلسه هیات مدیره مدیره انجمن علمی آیین دادرسی مدنی ایران به تصویب رسیده و مقرر گردید این عزیزان مشمول این قانون بتوانند با ارائه معرفی نامه از مراجع قانونی مربوطه، از تخفیف ویژه پنجاه درصدی (50درصد) در ثبت نام دوره های انجمن بهرمند شود.
لذا از این به بعد متقاضیان دارای شرایط فوق می توانند و با ارائه معرفی نامه رسمی به انجمن به شرح ذیل از تخفیف مربوطه بهرمند شوند.
لازم به ذکر است که
تخفیف مذکور بر مبنای مبالغ آزاده دوره ها اعمال خواهد شد لذا اگر دوره ای تخفیف های دیگری داشته باشد تخفیف ها با هم جمع نخواهد شد و فقط یکی از تخفیف ها(تخفیف بیشتر) عمل خواهد شد.
بطور مثال:
اگر در دوره ای برای اعضاء یا در مرحله پیش ثبت نام 20درصد تخفیف داشته باشد برای عزیزان مشمول قانون خدمات جامع ایثارگران فقط 50درصد این مصوبه اعمال خواهد شد.

شرایط و فرایند اجرایی:
1- ارائه معرفی نامه ای رسمی به انجمن مبنی بر اینکه متقاضی ثبت نام مشمول قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب سال 1391 می باشد.
تذکر: حتماً
اصل معرفی نامه رسمی مراجع قانونی مربوطه به آدرس پستی انجمن ارسال و تحویل گردد و  تا زمانیکه اصل نامه تحویل نگردد فرایند بررسی و تایید بهرمندی از تخفیف انجام نخواهد شد..
2- بررسی موضوع درخواست توسط انجمن.
3-  تایید بهره مندی متقاضی از تخفیف ویژه در دوره های انجمن و اطلاع به متقاضی و هماهنگی نهایی با ایشان.
     
روابط عمومی انجمن علمی آیین دادرسی مدنی ایران
وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
اعطای تخفیف ویژه به ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا
اولین نفری باشید که راجع به این خبر نظر میدهید.
برای نظر دهی در صورتی که عضو سایت هستید از بخش ورود با سیستم وارد شوید و در غیر اینصورت از بخش ثبت نام نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.
لطفا منتظر بمانید ...