دسته‌های اخبار

اعلام زمان قطعی آزمون آنلاین ارتقاء صلاحیت علمی داوری

 1398/02/14       17973     

قابل توجه کلیه ثبت نام کنندگان در آزمون آنلاین ارتقاء صلاحیت علمی داوری
 
بنا به گزارش کمیسیون آموزش انجمن علمی آیین دادرسی مدنی ایران، به اطلاع کلیه ثبت نام کنندگان در آزمون آنلاین ارتقاء صلاحیت علمی داوری می رساند که تاریخ برگزاری آزمون مذکور برای روز دوشنبه مورخه 30/2/1398 قطعی شده است و اطلاعات تکمیلی بشرح ذیل اعلام می گردد:

توضیحات ضروری :
  1. زمان قطعی برگزاری آزمون آنلاین : دوشنبه 30/2/1398 از ساعت 13 خواهد بود
  2. آزمون تعیین سطح بصورت آنلاین خواهد بود لذا عزیزان از هر نقطه کشور و حتی از منزل خود با استفاده رایانه یا تبلت متصل به اینترنت می توانند در آزمون شرکت کنند.
  3. سامانه آزمون آنلاین  راس ساعت 13 روز دوشنبه مورخه 30/2/1398 باز شده و  راس ساعت 19 بسته خواهد شد.
  4. ثبت نام کنندگان آزمون طی 6ساعتی که سامانه باز خواهد بود فقط یک مرتبه می توانند در آزمون شرکت کنند. لذا از طریق صفحه شخصی خود در سایت انجمن وارد سامانه آنلاین آزمون شده و مراحل مربوطه را طی خواهند نمود.
  5. راهنمای کامل مراحل مربوط به نحوه برگزاری آزمون از 48 ساعت قبل از شروع آزمون در وب سایت انجمن اطلاع رسانی خواهد شد.
  6. این آزمون فقط جهت تعیین سطح می باشد لذا بعد از آزمون به شرکت کنندگان اعلام خواهد شد که مجاز به ثبت نام در کدام یک از سطوح 5گانه دوره های ارتقاء صلاحیت علمی داوری می باشند. لازم به ذکر است که دوره های ارتقاء صلاحیت علمی داوری شامل 5 سطح  و از سطح ا الی 5 می باشد. جهت مشاهده توضیحات بیشتر درخصوص دوره های 5گانه  دوره های ارتقاء صلاحیت علمی داوری اینجا کلیک فرمایید.
اعلام زمان قطعی آزمون آنلاین ارتقاء صلاحیت علمی داوری
اولین نفری باشید که راجع به این خبر نظر میدهید.
برای نظر دهی در صورتی که عضو سایت هستید از بخش ورود با سیستم وارد شوید و در غیر اینصورت از بخش ثبت نام نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.
لطفا منتظر بمانید ...